Rejestracja, godziny trwania

Rejestracja uczestników odbywa się w sekretariacie, czynnym od godziny 9.00. Prosimy w miarę możliwości o punktualne przybycie (przed g. 10.00). Orientacyjne godziny trwania konferencji: 10.00–18.00.

Dojazd (z okolic Dworca Centralnego i Centrum):

Konferencja odbywa się w budynku Warsaw Trade Tower, ul. Chłodna 51 (róg ul. Towarowej i Chłodnej). Wejścia znajdują się od obu ulic. W recepcji w hollu głównym prosimy o odebranie identyfikatora do Golden Floor Tower, znajdującego się na 32 piętrze. Sekretariat z listą gości i możliwością zgłoszenia na miejscu znajduje się obok sali konferencyjnej.

– przystanek tramwajowy: „Centrum” lub “Dw. Centralny” przy al. Jerozolimskich (kierunek – Ochota); linie: 22, 24; należy wysiąść na przystanku: „Muzeum Powstania Warszawskiego”
– metro: linia M2, należy wysiąść na stacji „Rondo Daszyńskiego”; następnie jeden przystanek tramwajem do przystanku “Muzeum Powstania Warszawskiego” lub dojście 10 minut spacerem
– samochód: bezpłatne parkowanie przy ul. Chłodnej; parking strzeżony przy budynku: 5 zł/godz.

Rozkład jazdy i plan podróży: www.ztm.waw.pl, www.jakdojade.pl

Informacje na temat gastronomii

W czasie przerwy obiadowej polecamy punkty gastronomiczne przy ul. Towarowej, Wolskiej, Chłodnej, Żelaznej i Elektoralnej.

Informacje na temat noclegów

Serwis rezerwacji hoteli, hosteli, pensjonatów, akademików: http://booking.com
Serwis wynajmu bezpośredniego prywatnych apartamentów: https://www.airbnb.pl

Więcej informacji: